Elegem van a kéretlenül állandóan, bármely adót nézve rám zúduló reklám-cunamiból. Értem én, hogy ezzel tartja fenn magát a csatorna, de kérem, sőt követelem, hogy találjanak valami megoldást, esetleg tömbösítsék, vagy tegyék átugorhatóvá a temérdek körömgombát és társait. A reklám nem műsor.
Nyilatkozat a hirdetés -uralom megtöréséért!
„Én …………….., egyszerű tévénéző, szellemi képességem teljes tudatában kijelentem, hogy:
➡ Utálom a biztosítókat.
➡ Macskám nem lévén bolond lennék Kite – Katot és Whiskast venni.
➡ Nem érdekel, kinek van hüvelygombája és azt mivel kúrálja.
➡ Teszek rá, hogy évente hányan betegszenek meg szív- és érrendszeri problémák miatt.
➡ Hányingerem van a sok hazug, pénzt kunyureáló alapítványtól.
➡ Leköpöm magam, ha valaha is Bonux-ot használok.
➡ Nem fogok Colgate-t venni, még akkor sem ha kihullanak a fogaim.
➡ A mennykő csapjon belém, ha CASCO-t kötök szuper kedvezményes áron.
➡ Nem utazom Párizsba és Berlinbe csak azért, hogy megnézem, a hajlakkom még kitart-e az ottani szélben.
….. egyszerűen csak szeretném megnézni azt a k@rva filmet, amiért leültem a fotelba!”
Persze, azért vannak kivételek. Ilyen például, aminek értelme van:
VIDEO
vagy egyveleg a régi idők reklámjaiból, ami így összeválogatva kortörténet a mai ötvenesek fiatalságából:
https://youtu.be/T7cYHrspUQY
(forrás: bidista.com )
„Mi a pöcsömért kell reklámozni a paksi atomerőművet?” – tényleg……
Súlyos milliárdokat költöttek az Erzsébet-utalvány reklámozására
Vietnamban is reklámozzák az új magyar bevándorlási bizniszt