Kerítésen innen
Hungarikum! Így hagy ott a repülőtéri BKK járat….
Röpködnek a milliárdok a turisztika különböző, valakiknek minden bizonnyal jól tejelő ágazataiba, a tervszámok is rendben vannak, akár az átkosban voltak. A valóság azonban mást mutat. Így hagy ott a BKK a megállóban
Röpködnek a milliárdok a turisztika különböző, valakiknek minden bizonnyal jól tejelő ágazataiba, a tervszámok is rendben vannak, akár az átkosban voltak. A papír még mindig türelmes. A valóság azonban mást mutat. Így hagy ott a BKK a megállóban
Kevés a duma….
A Közlekedő Tömeg közösségi oldalán számolt be a csütörtöki – bármelyik nap lehetett volna – repülőtérre menő járat színvonaláról:
„Így hagy ott a BKK a megállóban – a mai napon is szégyenteljes színvonalat nyújtott a budapesti repülőtéri busz.
Miközben az idegenforgalom számai évről évre rekordokat döntenek, és nagyszabású nemzetközi reklámkampány csábít még több utazót Budapestre, a régóta elégtelen férőhellyel üzemelő repülőtéri buszjárat – melyről már számos alkalommal írtunk mi is – mára a város turizmusának egyik szégyenfoltjává vált. A menetrenddel csak esetlegesen egyező időpontokban induló buszokra már a végállomáson sem lehet felférni.
https://varosikurir.hu/meg-hogy-repulni-veszelyes-budapesten-az-odaut-sokkal-gazosabb/
Képeinken a Deák Ferenc téri végállomásról
ma kora este egymás után induló négy busz, és az azokra fel nem férő utasok láthatók. A következő megállóban százas nagyságrendű utas próbált feljutni a járatokra, hiába. Az utasok ilyen zsúfoltságban búcsúznak a várostól és az országtól a kora esti forgalomban a repülőtérig tartó 50 perces úton. Láthatóan az augusztusi turistaszezon is felkészületlenül érte a fővárosi közlekedési céget.
Az idei nyár számos botrányos közlekedésszervezési intézkedését tekintve álláspontunk szerint a Tarlós István főpolgármester által az elmúlt években szétvert budapesti közlekedési intézményrendszer teljes mértékben alkalmatlanná vált alapfeladatának ellátására, mely a város közlekedésének színvonalas megszervezése volna.
Fenntartjuk közel egy éve tett javaslatunkat:
a városközpont és a repülőtér közötti busz a nappali órákban egész nap 10 percenként kell induljon. A finanszírozás nem lehet akadály, hiszen az emelt viteldíj mellett a járat még így is nyereséget termelne az önkormányzatnak.”
A Városi Kurír mindehhez csak annyit tehet hozzá, hogy ez az eset is azt bizonyítja, hogy Tarlós és csapata , nem egyszerűen szakszerűtlen városvezető, de figyelmetlen is. A legkevésbé sem város lakóinak érdekeivel foglalkoznak. Szinte minden idejüket, gondolatukat leköti az izgatott megfelelni akarás, de nem nekünk, hanem a kormányzatnak.
https://varosikurir.hu/orban-viktor-korrektsegehez-nem-ferhet-ketseg/
https://varosikurir.hu/tarlos-rosszul-szereti-budapestet/
Szerző
Friss
- 1.000 milliónknál is többe kerülhet Orbán CPAC-s dzsemborija – Önt megkérdezte, hogy akarja-e?
- Jani, rövidesen a narancsos buktát kóstolgathatod! – írta egy kommetelő a Lázár kampánybeszámolójához
- Ne kolbászoljon, demonstráljon! – Ha péntek, akkor tüntetés, ha tüntetés, akkor forgalomkorlátozás
- Aranyesély az ökölvívó Eb-n
- Hajrá! – Visszatért a tavasz
- Mit keres a Hoppál-fotó az érettségi tablón? – Főmufti-válasz: ez az iskola belügye
- Cicafül, elárulnád a programodat, vagy pocskondiázol tovább? – kérdezte egy kommentelő Szentkirályi Alexandra csütörtöki teljesítményét látva
- „Nem mese az gyermek” – Porga Ferenc polgi karókkal és megállni tilos táblákkal felfegyverkezve…..
- 2024, Magyarország – Egy tizenkettedikeseket tanító tanár: „…életem utolsó művészettörténet óráján kicsöngettek….”
- „Ha valaki feketeöves, akkor Danika te biztosan az vagy, büszke vagyok, hogy taníthattalak!” – Dr. Karsai Dániel 1. danos