Ha már az nem volt igaz, amit Orbán előszeretettel terjesztett magáról az orosz 1989-es haza zavarásáról, akkor mit gondoljunk arról, hogy egyre több hír szól orosz cégek magyarországi térnyeréséről?
Verseny nélkül az orosz Transzmasholding tulajdonában levő TMH Hungary Invest Zrt. szerzi meg a Dunakeszi Járműjavító Kft-t a hatalmas területű ingatlannal együtt, írja a VEKE Facebook-oldala a Magyar Közlönyben közölt kormányhatározat értelmezéseként.
„Értesüléseink szerint a lépés együtt jár a Dunakeszi Járműjavító Kft. és a Stadler közötti együttműködési megállapodás felmondásával, így az emeletes motorvonatok a továbbiakban kizárólag Minszkben fognak készülni”.
A Kormány a 1312/2019. (V. 28.) Korm. határozatában versenyeztetés mellőzésével az orosz Transzmasholding tulajdonában levő TMH Hungary Invest Zrt. részére értékesíti a Dunakeszi Járműjavító Kft-t a hatalmas területű ingatlannal együtt.
Értesüléseink szerint a lépés együtt jár a Dunakeszi Járműjavító Kft. és a Stadler közötti együttműködési megállapodás felmondásával, így az emeletes motorvonatok a továbbiakban kizárólag Minszkben fognak készülni.
A Magyar Közlöny 2019/90. számának linkje (3176.o.):”
„Ez most majdnem olyan vesztesség mint annak idelyén a rail cargo eladása.Szépen haladunk Putyinisztán felé!”
„Kabaré! Szép csendesen visszatérünk 1989 előtti időkhöz. Orosz bank Magyarországon törvények felett, átjátsza kormányunk a pénzügyi gazdadági szférát újra az orosz birodalomnak.”
„A szerződés lejáratáig a fővizsgákat továbbra is Dunakeszi fogja elvégezni a MÁV-nak. De mi lesz utána?”