Connect with us

Kerítésen innen

Deák Dániel nem „jó bor”, aminek ugye nem kell cégér – 10.000.000.- forintottal nyomta meg a „népszerűségét” a Megafon

Megosztás

Aki azt gondolja, hogy a hirtelen a semmiből előbújó Fidesz-celebek olyan átütő tehetségek, hogy ha leülnek a számítógépük elé, akkor csak úgy ömlik a fejükből a jobbnál jobb gondolat, amihez párosul a tartalmas, tanulással fűszerezett irdatlan tudásuk és tehetségük és ami kikerül a kezük közül, az mind külön-külön is egy gyöngyszem és népszerűségük határtalan,azok tévednek.

Deák Dániel felfokozott állapotában kikotyogott egy köztudott, de fideszileg váltig tagadott tényt
Megosztás

Aki azt gondolja, hogy a hirtelen a semmiből előbújó Fidesz-celebek olyan átütő tehetségek, hogy ha leülnek a számítógépük elé, akkor csak úgy ömlik a fejükből a jobbnál jobb gondolat, amihez párosul a tartalmas, tanulással fűszerezett irdatlan tudásuk és tehetségük és ami kikerül a kezük közül, az mind külön-külön is egy gyöngyszem és népszerűségük határtalan,azok tévednek.

Több tízmillió forintot költenek (?) el a kormánypárti megmondóemberek Facebook-hirdetéseire

Az, hogy ki fedezi a fent említett hirdetéseket,  sosem derül ki. Az influenszereket a 2020 nyarán indított Megafon Központ is támogatja, amely idén újabb képzést indít a közösségi médiában látható „balliberális túlsúly” ellensúlyozására. A hvg.hu összegyűjtötte, hogy a Megafon Központ, valamint a velük együttműködő kormánypárti megmondóemberek mennyi pénzt költöttek el eddig Facebook-hirdetésekre:

  • A Megafon Központ a saját Facebook-oldala hirdetésére 990 252 forintot,
  • Rákay Philip 19 964 145 forintot,
  • Bohár Dániel 11 177 061 forintot,
  • Deák Dániel 6 952 209 forintot,
  • Filep Dávid 4 559 553 forintot,
  • Kötter Tamás pedig 450 000 forintot szánt a marketingre.

Összesítve:

44 093 220 forint ment el a hirdetésekre!

Itt álljunk meg egy pajkaszegi szóra!

Deák Dániel egy júliusi vasárnap tette közzé ezt a sikerjelentését a Facebook-on elért eredményekről. Azt írja a Fidesz-celeb:

“Szuper közösség vagyunk, csak így tovább, hallassuk a hangunkat! Még a kormányellenes Telex.hu is azt írta a friss cikkében, hogy a Megafon „elég sikeresnek” tűnik, miután mindenféle hirdetési pénz nélkül a legnagyobb interakciószámmal rendelkező politikai oldalak között foglaltunk helyet ismét Bohár Dániellel és Rákay Philippel együtt.”

Még egyszer a lényeg:

Rögzítsük: azt állította, hogy reklám nuku!

  • Rákay Philip 19 964 145 forint,

  • Bohár Dániel 11 177 061 forint,

  • Deák Dániel 6 952 209 forint….

A Megafon egyébként Bayer Zsoltot és a Hír TV hírszerkesztőjét, Déri Stefit is támogatja, bár ők még nem kaptak pénzt hirdetésre. Bayer Zsolt esetében ezt az magyarázza, hogy ő már régóta rendelkezik egy kialakult olvasó- és követőtáborral, ezért nincs szüksége erre,

míg Déri Stefi csak nemrég, július elsején csatlakozott a csapathoz.

… ez a Deák tudhat valamit…., vagy mégsem?

Deák Dániel, aki hivatalosan politológus, a XXI. Század Intézet vezető elemzője, munkaideje nagy részét mostanában azzal tölti, hogy magvas gondolatait -amik abban merülnek ki, hogy emoji-egyszerűségűre fordítja a kormány és Orbán Viktor „üzeneteit”- a 60 ezer követővel rendelkező Facebook-oldalán is közzéteszi, Ezeket a posztokat a Megafon nevű szervezet támogatja meg néha egy jó adag pénzzel, hogy minél több emberhez eljussanak – írta a Telex. Ez az adat jelzi, hogy a fenti, júliusi álláshoz képest, újabb 4.000.000-t láttak valakik elengedhetetlennek a fiatalemberre költeni.

Deák Dániel

fotó: Telex

Deák ezzel magánszemélyként az első, összességében pedig a 4. helyen áll a kormány, a Fidesz és az Ez a lényeg nevű ellenzéki „újság” mögött, maga mögé utasítva például Karácsony Gergelyt, az Európai Parlamentet is.

Deák Dániel

fotó: Telex

Kapcsolódó

Szerző

1 Comment

1 Comments

  1. Pingback: Megafonék, ezen még melózni kell! - Saját közösségi oldalán alázza az olvasótábora a troll-képzőt - Városi Kurír

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük