Schmidt Mária, akit Orbán Viktor miniszterelnök sk. 2019-ben nevezett ki a több évre elhúzódó emlékév koordinálásáért felelős kormánybiztosává, összesen 12 milliárdot szán a „30 éve szabadon” megemlékezéssel kapcsolatos feladatokra.

Balásy Gyula érdekeltségei, a New Land Media és a Lounge Design nyerték a „30 éve szabadon” emlékévhez kapcsolódó hirdetési és kommunikációs feladatok félmilliárdos keretszerződését – derül ki az uniós közbeszerzési értesítőben megjelent hirdetményből.

A közbeszerzést Schmidt Mária

Közép- és Kelet-európai Történelem és Társadalom Kutatásáért Közalapítványa írta ki. Schmidtet 2019 márciusában nevezte ki Orbán Viktor miniszterelnök a több évre elhúzódó emlékév koordinálásáért felelős kormánybiztossá – vette észre a 444. A kormány a vonatkozó határozat szerint összesen 12 milliárdot szán a megemlékezéssel kapcsolatos feladatokra.

A Balásy-cégekkel kötött szerződés különösen az alábbi tevékenységeket foglalja magában:

  • Kreatív marketing kommunikációs stratégia és márkakommunikációs tervezése, üzenetek megfogalmazása,
  • Kreatív tervezés,
  • Kreatív megvalósítás és gyártás,
  • Médiatervezés,
  • Médiafoglalás,

A cégek feladata továbbá

a kampányok és megjelenések igazolása az alábbiakban felsorolt eredménytermékek átadásával:

  • Az adott kampány megkezdésekor tévéspot átadása a Megrendelő részére dvd minőségben;
  • Óriásplakát, citylight és közterületi médiafelület kreatív vagy média anyagának átadása legalább 300 dpi felbontásban, újranyomáshoz szükséges méretben, layeresen is;
  • Online bannerek valamennyi méret-mutációjának átadása adserveres és nem adserveres verzióban is, úgy, hogy azok egy következő, akár más kampányban is használhatók legyenek;
  • Rádió: az elkészült rádióspotok átadása mp3 és waw kiterjesztéssel;
  • Sajtó és egyéb kreatívok anyagok: képek, anyagok átadása megrendelőnek 300 dpi felbontásban, újranyomáshoz szükséges méretben, layeresen is. Mindezeket a Megrendelő a kampány indulásakor kézhez kapja, és ezeket korlátlanul felhasználhatja.

Forrás

Háttér….

Tavaly nyáron a 24.hu számolt be arról, hogy Balásy Gyula 2018 októberében megvásárolt a II. kerületben egy 1800 négyzetméteres telken álló 800 négyzetméteres épületet, ami korábban panzióként működött. A cégadatbázis szerint az óriási ingatlan a vásárlás után egy évvel, 2019 októberében lett Balásy két reklámcége, a Lounge Design Kft. és a New Land Media Kft. székhelye. De nem csak a kormányzati propaganda-kampányokat levezénylő vállalkozásoknak ad otthont ez a II. kerületi hatalmas épület:

itt van a székhelye Balásy Gyula tavaly szeptemberben bejegyzett építőipari cégének, a Lounge Homes Kft.-nek is, amiről az mfor.hu írt először.

Az idén 41 éves Balásy Gyula az Index 2018-as portrécikke szerint szerény ember, és nem csak teríti a kormánypárt üzeneteit, hanem el is hiszi a Fidesz-propagandát. Az Index információi szerint Balásy már a 2005-ös, első fideszes nemzeti konzultáció idején is a pártnak dolgozott, de a neve 2015-ben lett közismert, amikor kiderült, hogy

az ő cégei készítették a migránsellenes, “Ha Magyarországra jössz” feliratú kék kormányplakátokat.

Még ugyanabban az évben az újonnan létrehozott, Rogán Antal irányításával működő Miniszterelnöki Kabinetiroda alá tartozó, szintén frissen alakult Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) kiírt egy nettó 25 milliárd forint keretösszegű közbeszerzést az állami cégek és szervek kommunikációjára.

– írta a blog.atlatszo.hu.

figyu

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét