5 milliárd 730 millió 758 ezer 371 forint – Ennyibe fájt Önnek, meg Önnek, meg….. a kormány “Újraindítjuk a gazdaságot” kampánya

A hülyének is megéri! Meg aztán ezzel az összeggel biztosan újraindult pár csókos gazdasága, úgyhogy végülis elérte a célját. Ja, hogy közben ez a közel 6000 millió máshol sokkal jobb helyen lett volna? Például az egészségügyben, ahol hónapokig tart a sorállás egy vérvételér? Higgye el a kedves olvasó, ha éppen neki hibádzik az orvosi ellátása, rögtön nem érzi majd demagógnak a fenti kijelentést, hiszen az életéről lehet szó!

Ha ehhez még hozzádobjuk azt, hogy a kormány nem értett egyet a Norvég Alappal abban, hogy mely szervezetek kezeljék a civil társadalmat segítő alapot, így az ország elesett 77 milliárd forint támogatástól, akkor még combosabb, 82.000 millióval lettünk szegényebbek, mint lehetnénk.

Kiderült mennyibe került az ÚJRAINDÍTJUK A GAZDASÁGOT kormányzati kampány!

-írta közösségi oldalán Kassai Dániel Pestszentlőrinc – Pestszentimre önkormányzati képviselője.

Miután közérdekű adatigénylési pert helyeztem kilátásba, fél év időhúzás után végre beengedtek a Miniszterelnöki Kabinetirodába, hogy megtekinthessem mennyit is költött a kormány az ÚJRAINDÍTJUK A GAZDASÁGOT kampányra. Ez az a 7 kérdéses konzultáció, amit on-line lehetett kitölteni, erre biztatott mindenkit a miniszterelnök még februárban. Akkor azt mondta: Magyarországon

„a nagy fejlesztések időszaka júliusban indul, és alapvetően a zöldenergiára, a körforgásos gazdaság felépítésére, a gazdaság teljes digitalizálására építenek.”

Orbán Viktortól ez egy elhamarkodott kijelentés volt, mivel a napokban derült ki, hogy az Európai Bizottság mindaddig nem fogja jóváhagyni a magyar nemzeti helyreállítási tervet (amelyben 2511 milliárd forintos vissza nem térítendő forrást kér) amíg az Orbán-kormány nem hajt végre igazságügyi reformot és ad garanciát a korrupciós ügyek feltárására.

Visszatérve a mai naphoz,

a Miniszterelnöki Kabinetiroda épületébe belépéskor elvették a mobiltelefonomat és bezárták egy dobozba. Úgy látszik szigorodtak a szabályok a Pegasus lehallgatási botrány fényében, mert 8 hónappal ezelőtt, amikor itt jártam erre még nem volt szükség. Ezután egy szobába vezettek, amiben két úr és három vaskos mappa fogadott.  A mappákban voltak azok a szerződések, számlák, amikből részletesen kiderülhetne, hogy amikor a magyar kormány „konzultálni” szeretne az emberekkel az tulajdonképpen mennyibe is kerül és mely cégeket bíztak meg ezzel. A korábbihoz hasonlóan csak azokat a dokumentumokat olvashattam el, amelyeket nem takar el egy A4-es fehér lap.

Mondanom sem kell, hogy a legtöbb adat ilyen formában ki volt takarva. Ennek ellenére megtudtam, hogy mennyi közpénz lett elégetve a propaganda oltárán, mivel a végösszegek szerepeltek a dokumentumokban.

Eszerint az ÚJRAINDÍTJUK A GAZDASÁGOT elnevezésű propagandakampány és az ezt körülölelő kormányzati hirdetések (nyomtatott sajtó, online, rádió, TV, óriásplakát, citylight, hengeroszlop)

végösszege 5 milliárd 730 millió 758 ezer 371 forint.

 Sajnos ez is azok közé a nemzeti konzultációk közé tartozik, aminek az égvilágon semmi társadalmi haszna nem volt

és adatgyűjtésre, valamint a baráti vállalkozók zsebének közpénzzel való kitömésére szolgált. A kormányzati propaganda célja pedig most sem a tájékoztatás, vagy az emberek véleményének a figyelembevétele, hanem a Fidesz politikai üzeneteinek célba juttatása volt.

És hogy ki járt jól ennek a magyar emberek szempontjából semmi haszonnal nem járó kampánnyal?

A megrendelést a Miniszterelnöki Kabinetirodától ismét a New Land Média Kft. kapta meg, akinek egy nagyon elkötelezett Fideszes, Balásy Gyula milliárdos a vezetője.

Az ismertebb bedolgozó „alvállalkozók” pedig most ők voltak:

  • Online: azonnali.hu; origo.hu; life.hu; pestisracok.hu; magyarhirlap.hu; blikk.hu; hirtv.hu; nepszava.hu; tények.hu; figyelo.hu; ripost.hu; metropol.hu; 888.hu; magyarnemzet.hu; atv.hu, freemail.hu, videa.hu, stb…
  • Nyomtatott sajtó: Nemzeti Sport; Bors; Ripost; Magyar Nemzet, Blikk; Népszava; Magyar hírlap; Szabad Föld; Mandiner; Figyelő; Magyar Demokrata; XVII. kerületi Önkormányzat lapja; Hetek; Világgazdaság; Fittinfó, Kapos extra, Kiskegyed stb…
  • Rádiók: Karc FM; Rádió1; Kossuth; Petőfi; Manna FM; Retró rádió; Sláger FM stb…
  • Tévék: TV2; Super TV2; M1; M4; Pesti TV, Duna; HÍR TV; RTL Klub, ATV, DIKH TV; TV10, TV Budakalász, TV Szentendre, Veszprém TV, Heti TV stb…
  • Óriásplakátok, citylight, hengeroszlop: Publimont Kft.

Az iratbetekintés után elhagytam az épületet

A magyar adófizetőknek mindenkor joga van tudni, hogy mire költi a közpénzt a kormány. Egy újabb értelmetlen konzultáción és pénzköltésen vagyunk túl, a gazdaság újraindítása pedig még várat magára.”

Tovább is van….

Az év második negyedévében közel 26 milliárd Ft-ot költöttek el az állami szervek reklám- és propagandakiadásokra egyetlen cégcsoportnál. A Rogán irányítása alatt álló Kommunikációs Hivatal központosított tenderein már évek óta csak Balásy-Gyula haveri cégei futhatnak be – az állami szerveknek pedig muszáj velük szerződnie.

A legnagyobb tétel a kormányzati agymosó kampányolás – egyenként 8,6 és 7,8 milliárdjába kerül az adófizetőknek az elmúlt 4 hónapra -, de a Novák Katalinék is hirdetik a “családbarát országot” 2,8 milliárdért, és költött uniós pénzt a NAV, százmilliókért hirdetett az Agrármarketing Centrum és a Médiahatóság szemléletformáló kampánya is elvitt 800 milliót. A vadászati világkiálltás szervezője 500 millió forintért hirdetett, szintén Balásyékkal.

(forrás)

 

gazdasag

2 hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük