Hurrá! Idén nem érte váratlanul a Főkefét a hó! Most a géppark mondta be az unalmast!

Az éjszakai műszakban kivonult 73 célgépből 8 meghibásodott, üzemképtelen lett munkavégzés közben – közölte a A Budapesti Közművek Nonprofit Zrt. keretein belül önállóan működő FKF Köztisztasági Divízió. Jelenleg is 73 téli munkagéppel dolgoznak az utak megtisztításán, síkosságmentesítésén.

Építsünk még több stadiont!

A Budapesti Közművek Nonprofit Zrt. keretein belül önállóan működő FKF Köztisztasági Divízió szakemberei éjféltől folyamatosan ellenőrizték az utak állapotát, és ahol szükséges volt, a munkagépek sózták az utakat. Az éjszakai műszakban kivonult 73 célgépből azonban nyolc meghibásodott, üzemképtelen lett munkavégzés közben – közölte a cég. Jelenleg is 73 téli munkagéppel dolgoznak az utak megtisztításán, síkosságmentesítésén. Az FKF azt is közölte, hogy

a Társaság rendelkezésére álló téli célgépek száma az évek alatt drasztikusan – az elmúlt 10 év során mintegy 20%-kal – csökkent, ugyanakkor a flotta darabszáma, a főváros méreteihez képest, már korábban sem volt elegendő. Az elöregedett géppark miatt ráadásul az üzemképesség is csak 55-70% körüli. Az FKF egyúttal kéri a lakosságot, hogy a jelentősebb hóesést követő napszakokban, aki teheti, a közösségi közlekedést részesítse előnyben saját gépjármű használata helyett.

Emberek, figyelem….!

Emellett arra figyelmeztetik a Budapesten gépjárművel közlekedőket, hogy csak megfelelő műszaki állapotban lévő, az időjárásnak megfelelő, téli gumival felszerelt autóval induljanak útnak. Azt is kérik, hogy fokozottan figyeljenek oda a szabályos parkolásra – különösen a szűkebb útszakaszokon -, ugyanis az úttestre belógó járművek jelentősen nehezítik a munkavégzést.

  • Budapest több mint 5000 kilométer hosszúságú szilárdburkolatú úthálózatának takarítását az alábbi, jogszabályban meghatározott, szigorú prioritási sorrendben végezzük:
    a hidak, felüljárók,
  • a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérre vezető út,
  • a Budaörsi út (M1, M7), M3-as, M5-ös autópályák,
  • a fő közlekedési utak fővárosi bevezető szakaszai,
  • az autóbuszvonalak hegyvidéki szakaszai, egyéb autóbusz- és közösségi közlekedési útvonalak,
  • a kórházakhoz, rendelőintézetekhez, a lakossági ellátást biztosító logisztikai bázisokhoz vezető utak.

A mellékútvonal-hálózaton csak a főutak rendbetétele után kezdődhet meg a munkavégzés.

A véleményekből…, ahogy mi, lakosok látjuk

“Az a lényeg felkészültek a télre.Uganda helyett ide kellett volna Petinek tolni az 5.milliárdot.”

“Hány éves is az a “géppark??? Több mint 12-15 éves, azaz a fidesz “kormány” nagy ívben lesz@rta ezt is, mint mindent a harácsoláson kívűl !!!”

“Minden rendben, és jol működik az ország!”

“3 centi hó az M1-M7 bevezetőn (magyar katasztrófafilm)”

“Jó hogy most nem maradtak az autópályán emberek a hó miatt 😅 Gondolom akkor az lenne hogy Gyurcsány vette a gépeket”

“Gonoszak vagytok, az év 99%-ában tökéletesen működnek”

Kapcsolódó

 

Hurrá! Idén nem érte váratlanul a Főkefét a hó! Most a géppark mondta be az unalmast!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük