Connect with us

Kerítésen innen

Kikérem magamnak, Vodafone – Mit képzelnek ezek a telefonos cégek?

telefonos cégek,
Megosztás

A különböző telefonos cégek úgy adnak -vesznek, dobálnak egymás között bennünket, mintha szívességet tennének azzal, hogy úgy-ahogy nem kevés pénzért de szolgáltatnak – kezdi felháborodott hangú levelét olvasónk.

Éppen ezzel az „úgy-ahoggyal” gyűlt meg a bajom

Hétfőn azt vettem észre, hogy se internet, se a televíziós szolgáltatás nem működik a lakásomban. Mint minden jól idomított előfizető, azonnal gyanakodni kezdtem, hogy esetleg elmaradtam valamilyen díj kifizetésével, de bárhogy is törtem a fejem, nem találtam erre utaló jelet.

Ezután felhívtam a szolgáltatómat, aki engem az általa felvásárolt UPC-től vett át és meg kell mondjam, bár az előbbi telefonos cégbeni „gazdámmal” sem voltam elégedet, az üzlet megkötése óta már többször is visszasírtam őket. Mióta a világcég „gondatlanságába” kerültem a dolgok sokkal bonyolultabbak, az emberi léptéktől egyre elszakadóbbak lettek. Most azonban beszéljünk csak a legutóbbi esetről, mert az mint cseppben a tenger…..

„Minden ügyintézőnk foglalt”

Mire elhangzik az ominózus mondat, hogy „minden ügyintézőnk foglalt”, már több percig hallgathatod az üzletszabályzat és sok más egyéb biztosan nagyon fontos, ám ha bajban vagy, teljesen érdektelen infóit. Majd amikor akár dacból, akár elkeseredésből úgy döntesz, hogy kivárod, amig sorra kerülsz, jön a zene és a percenkét ismétlődő mondat. Nálam ez 31 percig tartott, ennyi időbe került, hogy valakivel beszélni tudjak. Az ügyintézés gyors volt, mert az volt a lényege, hogy a baj náluk van és egyszer majd sikerül megjavítaniuk, ez közel újabb 14 óra múlva meg is történt.

Mire költik ezek a pénzünket?

Fogalmam sincs, hány előfizetője van a cégnek és azok mennyit perkálnak, de látatlanban is biztos vagyok benne, hogy könnyedén megfizethetnének még néhány telefonos ügyintézőt, hogy mi, az előfizetők ne érezzük azt, hogy itt bizony tesznek ránk. Már sokszor elgondolkodtam azon, mi lenne, ha bekövetkezne az a lehetetlen eset, és azért lehetetlen mert az ember szolgalelkűnek születik(?) szóval, ha egyszercsak, egyetlen egyszer valamelyik szolgáltató előfizetői egységesen hátat fordítanának az őket semmibe vevő cégnek? Vajon akkor a többi a fejéhez kapna, vagy csak örömmel venné tudomásul, hogy eggyel kevesebb az üzleti ellenfél. Attól tartok, erre a kérdésre soha nem jön meg a gyakorlati válasz. Mi pedig tovább tűrjük a zsarnokoskodó szolgáltatók packázásait.

Ezeket olvasta már?

 

Szerző