A szerdai rendszerhiba után, amelyik nem először és nem is a másodszor okozott leállást, ismét „kinyitottak” a kormányablakok.
Újra bármilyen ügytípus intézhető az ügyfélfogadó irodákban. A személyi okmány- és gépjármű ügyintézés átmeneti szünetelésének okát a szakrendszert üzemeltető NISZ Zrt. jelzése alapján elhárították. Az érintett időszakban időponttal rendelkező ügyfelekkel új időpontot egyeztetnek.
Ügyfeleink türelmét és megértését köszönjük!
A szakrendszer informatikai hibája miatt országszerte a kormányablakokban és okmányirodákban a személyi okmányokkal és a gépjárművekkel kapcsolatos ügyintézésre jelenleg nincs lehetőség. A szakrendszer üzemeltetője dolgozik a hiba elhárításán. Az időponttal rendelkező érintett ügyfelekkel a az irodák új időpontot egyeztetnek. Ügyfeleink szíves türelmét és megértését kérjük
–írtuk szerdán.