V4 News Agency (V4NA) “kormányközeli sajtóprojekt”: lopott videóval kampányol Sargentini! 0 665

v4n4-sargentini

“V4 News Agency (V4NA) néven indult új nemzetközi hírügynökség Habony Árpád befolyási övezetében. A központi médiaholding tavalyi bejelentése óta ez a legnagyobb kormányközeli sajtóprojekt: az üzem londoni székhellyel, félszáz újságíróval indul, és a magyar mellett angol nyelven is sugároz – írta a valaszonline.hu

Szlogenje: “Hírek a V4-ről, a V4-től” – tudta, hogy Önnek, meg Önnek és Önnek már “eze” is van?

Minden felhajtás nélkül elindult a V4 News Agency. A szűkszavú impresszum szerint főszerkesztője Tóth Tamás, kiadója a Londonban bejegyzett V4NA LTD., székhelye is a brit főváros. Leírásuk azt mondja, európai ügyekről szeretnének írni a visegrádi négyek (Lengyelország, Csehország, Szlovákia, Magyarország) szempontjai alapján, így lesz tudósítójuk Pozsonyban, Varsóban, Prágában de még Párizsban, Berlinben és Brüsszelben is. Április 8-ám bontottak vitorlát és a portál értesülése szerint

“50 fős újságírói gárda egy része a Figyelő, valamint a Habony Árpádtól a KESMA ölébe hullott Modern Media Group (MMG) Zrt. „árváiból” verbuválódik, és a stábból sokan ki is költöznek emiatt.”

Mint egy falat kenyérre, úgy volt szüksége a regnálónak erre a “nemzetközinek látszó” – tudjuk, nem elég látszani, annak is kellene lenni! – tömörülésre, feltehetően nem kevés közpénzből, vagyis ez esetben a V4NA-nak mindannyian egy kicsit a tulajdonosai lettünk.

Magyar virtus? Judith Sargentinit a külügy hátsó bejáratánál várakozó tévéstábok felé “tessékelték” vendéglátói


Teljes tűzerővel Sargentini ellen! – immár nemzetközi szinten is

Az MTI-n keresztül tudatták, hogy

“a V4NA Nemzetközi Hírügynökség szerint a GroenLinks, vagyis a Baloldali Zöldek Judith Sargentiniről közelmúltban megjelent videója hemzseg a jogsértésektől. A holland baloldali párt egy olyan összevágott propagandaanyagot tett közzé, amelyben forrásfeltüntetés és felhasználási engedély nélkül használt fel több magyar médium, így a magyar köztévé archívumába tartozó, szerzői jog által védett videóanyagot.

A V4NA Nemzetközi Hírügynökség pénteken este azt írta:

azért, hogy a filmben a lopást leplezzék, próbálták kitakarni a logókat.

Emlékeztetnek: alapvető nemzetközi jogelv, hogy a más által készített videók szerzői jogvédelem alatt állnak. Felhasználásuk kizárólag a jogtulajdonos írásbeli engedélyével és nevének forrásként való megjelölésével lehetséges.

Az MTVA honlapján közzétett felhasználási feltételek kifejezetten tiltják írásbeli felhasználási engedély és díjfizetés nélkül az MTVA és jogelődjei által készített videóanyagok felhasználását.

“Sargentini pártja, a Baloldali Zöldek természetesen az írásbeli engedély beszerzése és a felhasználási díj megfizetése helyett a propagandaanyagukban felhasznált videofelvételeken – nem sok sikerrel – megpróbálták kitakarni a bevágott videofelvételekről a Magyar Televízió csatornáinak logóit, és mellőzték a forrás feltüntetését”

– írták.

Hozzáteszik: a Baloldali Zöldek a magyar büntető törvénykönyv szerint olyan bűncselekmény elkövetésével gyanúsíthatóak, amely miatt akár három évig terjedő szabadságvesztés is járhat.”


Különvélemény: Nem Sargentini dobatta ki az EchoTV stábját, egyszerűen rossz helyen regisztráltak

Habony felütötte a fejét….

Szintén a valaszonline nézett utána, hogy

… A cégpapírok szerint ez a helyzet 2019. március 13-án változott: a többségi tulajdonos 60 százaléka mellett ekkor 40 százalékban megjelent a Danube Business Consulting Ltd., melyet Habony Árpád, a Fidesz és Orbán Viktor nem hivatalos tanácsadója alapított Arthur J. Finkelsteinnel, a negatív kampányai miatt hírhedt amerikai kampányszakemberrel még 2015-ben…..

fotó: valaszonline.hu

Kapcsolódó

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Legfrissebb cikkeink

banat

Megosztás Facebook Twitter Pinterest Gmail Nyomtatóbarát LinkedIn Biztos bennem van a hiba. Május 26-án ismét választunk, a pártok EP listájára …

tuntetes

Megosztás Facebook Twitter Pinterest Gmail Nyomtatóbarát LinkedIn A törökszentmiklósi Kossuth téren a Mi Hazánk a település cigány lakossága ellen irányuló …

Putyin Valagyimi

Megosztás Facebook Twitter Pinterest Gmail Nyomtatóbarát LinkedIn A Political Capital és partnerei a Friedrich-Naumann-Stiftung támogatásával megvalósuló projekt keretében vizsgálják az …

szijjarto

Megosztás Facebook Twitter Pinterest Gmail Nyomtatóbarát LinkedIn Kezet a szívre! Ki csodálkozik azon, hogy ha egy városba zsákszám önti a …

Pin It on Pinterest